Forum www.wojnacja.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Stalowe Wojownicze Siostry Miecza z Klasztoru ? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
kcpr
13. Miecznik


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 20:31, 16 Mar 2011 Powrót do góry

Dragon_Warrior napisał:

Ona ma bonus do samej walki - nie trzeba już jej nagradzać poza nią Wink
tym bardziej że będzie miała bonus w też w każdej kolejnej walce ze sprecyzowanym modelem czyli koszt 50/60+ Wink

Hm... no to może bardziej niech będzie nagroda, zamiast bonusu, albo i niewielki bonus i niewielka nagroda.

Inaczej to nie będzie miało już za dużo wspólnego z jakimkolwiek pojedynkiem, tylko bardziej treningiem w walkach 1 na 1 czy coś.
Takie moje zdanie.
Cytat:

Tutaj mam już pewien pomysł na Mroczne Karasnale w tej kwestii. Co prawda koncept 'połowicznego wskrzeszania połowicznie zabitych' bedzie wymagał testów ale jestem dobrej myśli ;p

Ah - przecież wiesz, że nie to miałem na myśli. Chodziło o to, żeby ogólnie były jakieś opcje tego typu, a nie tylko dla wyjątkowych, pojedynczych jednostek.
Ale to głębszy temat, więc może w niego nie wchodźmy puki co Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Śro 20:32, 16 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:39, 16 Mar 2011 Powrót do góry

Cytat:
Ah - przecież wiesz, że nie to miałem na myśli. Chodziło o to, żeby ogólnie były jakieś opcje tego typu, a nie tylko dla wyjątkowych, pojedynczych jednostek.
Ale to głębszy temat, więc może w niego nie wchodźmy puki co Wink

tylko pamiętaj ze Lotr dostał punkty potęgi/woli/losu głownie dlatego, że sama walka rozgrywała sie tak automatycznei jak to tylko możliwe. Tutaj zamiast tego masz przynajmniej 1-2 umiejętności aktywne na modelu od chłopa wzwyż wprowadzające dodatkowy element decyzyjny Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kcpr
13. Miecznik


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 21:31, 16 Mar 2011 Powrót do góry

Tak, oczywiście zgodzę się i myślałem o tym również.
Mam na myśli po prostu takie 'epickie' decyzje czy coś ^^

Ale puki co pogram dłużej w Wojnacje zanim zacznę wchodzić w takie dyskusję Wink
Tak będzie bezpieczniej ^^


Co myślisz o tej 'nagrodzie' w końcu?
Po prostu już bardziej byłbym za opcją bonusów po zwycięstwie niż w czasie samej walki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:53, 16 Mar 2011 Powrót do góry

Cytat:
Co myślisz o tej 'nagrodzie' w końcu?
Po prostu już bardziej byłbym za opcją bonusów po zwycięstwie niż w czasie samej walki.

jeszcze pomysle w sumie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
cpt_molo
7. Zbrojny


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 88 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KGB'Loch'Puławy

PostWysłany: Czw 0:19, 17 Mar 2011 Powrót do góry

kcpr napisał:
Tak, oczywiście zgodzę się i myślałem o tym również.
Mam na myśli po prostu takie 'epickie' decyzje czy coś ^^
nie to żebym coś mówił ale opcja w stylu "epicko decyduję, że jednak przeżyję twój atak!" jest do bani Razz co za różnica czy model ma 3 rany po prostu (na karcie) czy ma 2 i może raz na grę "epicko zdecydować, że jedna ignoruje" ? Rolling Eyes

W ogóle zawiązywanie w zasadach do LotR'a to IMO porażka jakaś, bo to jeden z najgorszych systemów w jaki grałem - nie mówię o klimacie, bo klimat Władcy - wiadomo - zajefajny :] - ale mówię, o systemie (zasadach) - tak drętwej i nudnej gry bitewnej szukać ze świeczką drugiej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gymlet
6. Włócznik


Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 64 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: False Prophet Inn

PostWysłany: Czw 8:24, 17 Mar 2011 Powrót do góry

Kapitanie, ranisz moje uczucia wieloletniego lotrowca Razz Fakt, że system ma naprawdę sporo niedociągnięć, to podstawy mechaniki nie są wcale takie złe, a przy odrobinie chęci można z nich wyciągnąć całkiem sporo (vide Legends of the Old West, system z serii WHHistorical, bazujący na LotRze). Ale o gustach się nie dyskutuje, więc pax Razz

Ad rem, cały ten pojedynek jest mega pokręcony, i myślę, że ten pomysł z nagrodą dla wysłanniczki za pokonanie modelu powyżej określonego kosztu jest całkiem ogarnięty Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:44, 17 Mar 2011 Powrót do góry

Znaczy akurat opcja Potęgi Lotrowej mi się nawet podoba... tyle, że nie jako miernik 'epickości' właśnie a jako poziom zmęczenia. (ot obrazuje to, że wypoczęty wojownik kilka razy może dać z siebie coś więcej)

Niestety zastosowanie takiego współczynnika u nas na szeroką skalą wymagałoby zrobienia z niego dodatkowej statystyki dla wszystkich modeli i wymyślenie jakiegoś ludzkiego sposobu oznaczania jego stanu... kolejna kostka do każdego modelu przeszła by przy rozpiskach na 4-5 modeli ale już przy 8+ to dość męcząca innowacja.

Cytat:
nie to żebym coś mówił ale opcja w stylu "epicko decyduję, że jednak przeżyję twój atak!" jest do bani Razz co za różnica czy model ma 3 rany po prostu (na karcie) czy ma 2 i może raz na grę "epicko zdecydować, że jedna ignoruje" ? Rolling Eyes

Juz dwie jednostki miały u nas roboczo umiejętność, która miała pozwolić im zadać sobie ranę w Akcję zamiast straty Pz... ale za każdym razem docierało do nas, że to żaden wybór właśnie - bo lepszy model z 3,2 czy nawet 1 akcją niż martwy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kcpr
13. Miecznik


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 17:15, 17 Mar 2011 Powrót do góry

Dragon_Warrior napisał:

Niestety zastosowanie takiego współczynnika u nas na szeroką skalą wymagałoby zrobienia z niego dodatkowej statystyki dla wszystkich modeli i wymyślenie jakiegoś ludzkiego sposobu oznaczania jego stanu... kolejna kostka do każdego modelu przeszła by przy rozpiskach na 4-5 modeli ale już przy 8+ to dość męcząca innowacja.

Hmm... a gdyby dać coś takiego tylko niektórym modelom? Np. tym mocniejszym.
Statystyka taka jak Moc (w sensie poza ogólnymi). A zaznaczanie zużycia hmm... Zakładając, że byłby to 1 czy 2 punkty, które można wykorzystać np. zamiast ranę w jakąś cechę to raczej każdy by o tym pamiętał.

Albo inna opcja:
Do kupienia za wolne punkty (tak jakby 'przedmiot').
Po prostu 'wypoczynek przed walką', który pozwalałby raz na grę zrobić danym modelem coś fajniejszego niż resztą, albo np. uniknąć jakieś rany.
Nie jest to mega epickie, ale jako takie możliwości daje.
No i poza tym jest realistycznie czy coś Wink

Co sądzicie? Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Czw 20:50, 17 Mar 2011, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:11, 18 Mar 2011 Powrót do góry

ok kolejny dzień testów pokazał, że pozmieniane Siostrzyczki są zdecydowanie za słabe a przede wszystkim za delikatne na swoje punkty.

Będziemy musieli wymyślić jakieś poważniejsze zmiany, bo póki co koncentracja niemal się nie przydaje a kobitki zdecydowanie za szybko padają.


W takiej psotaci były testowane jakby co :


1. Chłop
Czyli lokalni i werbowani na miejscu chłopi, którzy wspomagają Siostrzyczki dla chwały bądź złota.
A4(-1) R3(-1)
At3(-2) S 4(-2)+
Ob 10(-2) P 8(-1)
Zm 1 Pż 2
koszt 20

Bieg 2pa - 8cm
Szarża 3pa - 9cm

Chaoryczne pchnięcie 3pa , Atak:
Atak +2, Siła -1.

*Niepewne Morale - Jeżeli chłopi zostaną sami na polu bitwy - uciekają. Ich modele traktowane są jak zabite.
*Rozgrzewka - Nieimienna jednostka, która zabije Chłopa w walce bezpośredniej otrzymuje stały bonus +1 do Ataku, Siły lub Obrony (wybór należy do przeciwnika). Nie można wybrać dwukrotnie tej samej cechy.


2. Awanturnik
Banici i wyrzutki wspierający Siostrzyczki w zamian za formalne odpuszczenie win.
A4(-1) R3(-1)
At5(-2) S5(-1)
Ob 10(-1) P 11(-2)
Zm 2 Pż 2
koszt 26

Szarża 2pa - 6 cm
Bieg 2pa - 8 cm

brutalny Cios 3pa, Atak:
Atak -1 Siła +2

Banita
Jeżeli w którymkolwiek momencie bitwy, liczba Awanturników będzie równa lub większa niż liczba kobiecych modeli, staną oni po stronie przeciwnika z początkiem kolejnej tury. (Przeciwnik przejmuje kontrolę nad kartą/kartami oraz przypisanymi do niej/nich modelami)

3. Powierniczka
Młode wojowniczki, które ukończywszy podstawowe szkolenia wyruszyły by nieść całemu Imperium słowo Bogini... oraz zbierać tak potrzebne Klasztorowi informacje.

A5(-2) R3(-1)
At4(-2) S4(-2)
Ob 13(-2) P8(-2)
Zm 3 Pż 2
koszt 44

Szarża 2pa - 6cm

Czyste Pchnięcie 3 pa, +2 siły
Szybkie Cięcie 3pa, +2 Ataku

Rzut Sztyletem 3pa
Celnośc -2 +k6 siła 2


Forsowanie:
Raz na turę może podczas walki wręcz przerzucić test Ataku, Celności lub Siły. Otrzymuje w zamian ranę w obronę do końca kolejnej aktywacji.
Wywiad
Za każdą Powierniczkę w rozpisce gracz może w fazie rozstawienia zażądać odsłonięcia jednej, właśnie położonej karty.


4. Naznaczona
(ten model chyba odpadnie)


4. Walkiria
Żywy symbol Klasztoru, budzący respekt i podziw wszędzie tam gdzie się pojawią.

A5(-1) R3(-1)
At5(-1) S6(-2)
Ob 12(-2) P12(-2)
Zm5 Pż2
koszt 54

Szarża 2pa - 6cm

Sekwencja 3pa - Walkiria wykonuje dwa Ataki w jeden cel.

Koncentracja 2pa, +1 Ataku, Siły, Obrony lub Pancerza do końca kolejnej aktywacji wojowniczki. (max +2 do jednej cechy).

Legenda
Raz na turę może wymusić przerzut testu Siły wykonanego przeciw Chłopom lub Awanturnikom w 20 cm.


5. Furia
Wojowniczki te wybrały krwawą drogę Furii. Ich lekkie i zwinne ostrza z łatwością dosięgają odsłoniętych dłoni czy nóg przeciwnika nie niosąc śmieci, lecz ból i cierpienie.

A5(-1) R3(-1)
At4(-2) S3(-2)
Ob 12(-2) P9(-2)
Zm3 Pż2
koszt 56

*Bieg 3pa - 15 cm

*Okaleczenie 1pa, Udany test Ataku zadaje losową ranę.
*Precyzyjny atak 3pa, Siła +4

* Efektowne Cięcie 3pa, Atak:
Jeżeli atak zabierze jednostce przeciwnika Pz to wszystkie wrogie modele w 10 cm, o wartości Zmysłów mniejszej niż 4, otrzymują ranę w Akcje do końca swoich kolejnych aktywacji.




6. Moira
Równie delikatne co zabójcze wojowniczki niosące szybką i prawie bezbolesną śmierć.

A5(-1) R4(-1)
At7(-2) S4(-2)
Ob 12(-2) P7(-2)
Zm4 Pż2
koszt 60

Szarża 2pa, 8cm.

Koncentracja 2pa, +1 Ataku, Siły lub Obrony do końca kolejnej aktywacji wojowniczki. (max +2 do jednej cechy).

Planowany Atak 3pa, Atak: test Ataku lub siły wykonywany jest trzema kośćmi zamiast dwóch. Najniższy wynik jest odrzucany.

Punkty Witalne
Jeśli po udanym trafieniu Moira przerzuci pancerz przeciwnika o 4 lub więcej, to zabiera mu kolejny Pz. Dodatkowo jeśli w teście Siły otrzyma na przynajmniej jednej kości wynik 6, przeciwnik otrzymuje ranę w Akcje bez względu na to czy atak przebił pancerz. (przebicie pancerza wciąż zadaje standardową losową ranę)

7. Łowczyni Magów
Naznaczone które wybrały tą drogę skupiają się dziś głownie na ściganiu Nekromantów, Magów renegatów oraz wszelkich ich tworów zagrażających szary mieszkańcom imperium.

A5(-1) R3(-1)
At7(-2) S5(-1)
Ob 11(-2) P11(-1)
Zm6 Pż2
koszt 66

Szarża 2pa - 6cm

Pomniejszy Znak Mocy 2pa - Powala Cel w 10 cm o Zmysłach mniejszych niż 3.
Znak Blokady 3pa - Cel w 30 cm otrzymuje modyfikator -3 do Mocy.
Znak Pustki 3pa - Cel w 20 cm otrzymuje modyfikator -2 zmysłów do końca swojej kolejnej aktywacji.
Znak Tarczy 3pa - Cel w 10 cm otrzymuje bonus +4 pancerza na czas kolejnego testu przebicia lub do końca swojej kolejnej aktywacji.

Koncentracja 3pa, +2 Ruchu, Ataku, Siły, Obrony lub Pancerza do końca kolejnej aktywacji wojowniczki. (max +2 do jednej cechy).

8. Łowczyni Bestii
Naznaczona która postanowiła podążyć chyba najbardziej szanowaną (choć nie tak podziwianą jak Walkirie) przez mieszkańców imperium drogą.


A5(-1) R3(-1)
At5(-2) S7(-1)
Ob 13(-2) P9(-2)
Zm5 Pż2
koszt 68

Szarża 2pa - 6cm

Znak Oszołomienia 3pa, Cel w 10 cm otrzymuje dwie rany w Akcję do końca swojej kolejnej Aktywacji.
Znak Cierni 2pa, Pierwszy model jaki zetknie się podstawką z Łowczynią do czasu jej kolejnej aktywacji, otrzyma trafienie z siłą 8. Ruch Łowczyni dezaktywuje ten znak.
Znak Ognia 3pa - Cel w 20 cm otrzymuje trafienie z Siłą 2
Powiększy Znak Mocy 3pa - Powala Cel w 20 cm o Zmysłach mniejszych niż 5.

Koncentracja 3pa, +2 Ruchu, Ataku, Siły, Obrony lub Pancerza do końca kolejnej aktywacji wojowniczki. (max +2 do jednej cechy).

9. Zorza
Kuszniczki, będące najlepszym dowodem na to, że klasztorny trening nie ogranicza się wyłącznie do walki na bliskim dystansie.

A5(-1) R3(-1)
At4(-2) S4(-2)
Ob 11(-2) P10(-2)
Zm4 Pż2

koszt 70

Szarża 2pa - 6cm

Strzał z Przyłożenia. 3pa
Celność -2(-2) +k6. Siła 6
Strzał Mierzony 3pa
Celność 4(-2)+K6, siła 5
Strzał Pustki 5pa
Celność 6(-2) +K6, Siła 7 (raz na grę)


Przeładowanie 3pa

Koncentracja 2pa, +1 Ataku, Celności, Siły, Obrony lub Pancerza do końca kolejnej aktywacji wojowniczki. (max +2 do jednej cechy).

10. Natchniona
Przed kunsztem tych wojowniczek ustępowali nawet najwięksi Kupieccy Szermierze. Krążą nawet pogłoski, że wielu z nich podąża śladem Natchnionych by podpatrzeć ich technikę oraz rzucić im wyzwanie. Można ich potem łatwo rozpoznać po hakach zamiast dłoni.

A5(-1) R3(-1)
At5(-2) S5(-2)
Ob 15(-2) P7(-2)
Zm6 Pż2
koszt 76


Przebicie 2pa, 1pp, Atak: Siła +3
Podcięcie 2pa, 2pp, Udany test Ataku powala cel
Zejście 1pa, 2pp, Natchniona otrzymuje +1 Obrony do końca swojej kolejnej aktywacji.
Drasnięcie 1pa, 3pp, Udany test Ataku zadaje ranę w Atak.
Coup De Grace 3pa, 4pp, Atak: Siła +10

Przewaga
Za każdy udany test podstawowego Ataku w przeciwnika lub nieudany jego test Ataku w Natchnioną otrzymuje ona Punkt Przewagi (pp). Każdy PP daje bonus +1 do Ataku lub może być zużyty do wykonywania specjalnych ataków.


Szermierz - Jeśli po udanym trafieniu Natchniona przerzuci pancerz przeciwnika o 6 lub więcej, to zabiera kolejny Pz lub wybiera rodzaj zadanej rany.


11. Posłaniec
Istoty zesłane najprawdopodobniej przez samą Boginię. Poza samymi walkami widuje się je niezwykle rzadko co pozwala przypuszczać, że wspierają one wojowniczki jedynie w chwilach największej potrzeby.

A4(-1) R6(-1)
At7(-1) S7(-1)
Ob 11(-1) P11(-1)
Zm2 Pż4
koszt 80

Świetlisty Pocisk 3pa
Celność 0+K6, siła 6

Płomień Bogini 4pa. Posłaniec Ginie, zadając wszystkim modelom w 2k6 cm od siebie cios z siłą 8.

Sojusznicy w 20 cm otrzymują bonus +1 do Siły.

Duży - Odporność na powalenie.
Blask - Trudność trafienia we wszystkie (sojusznicze bądź wrogie) modele w 10 cm od Posłańca rośnie o 2.


12. Agentka - Lara Postać z larpa
Snajper z kuszą w spódnicy.

A6(-1) R3(-1)
At7(-1) S4(-1)
Ob 13(-2) P9(-2)
Zm6 Pż2
koszt 104

Koncentracja 3pa, +2 Ruchu, Ataku (celności), Siły, Obrony lub Pancerza do końca kolejnej aktywacji wojowniczki. (max +2 do jednej cechy).

Strzał Mierzony 3pa
Celność 4+K6, siła 5
Ręka bogini 5pa
Celność 5+K6, Siła 8 - może celować w całkowicie zasłonięty model na trudności +2. Sukces oznacza jednak trafienie w zasłaniającego, dopiero jeśli ten zginie na skutek testu siły, pocisk trafia w kolejny cel.
lub zamiast przebijania - po przejściu pancerza niech dodatkowo zmniejsza zmysły o 1.

Przeładowanie 4pa

13. Kapłanka - Kannon
Jedyna kapłanka opuszczająca regularnie mury Klasztoru.

A6(-1) R3(-1)
At6(-1) S6(-1)
Ob 12(-1) P11(-1)
Zm7 Pż2
koszt 110 - Moc 4+k6


Szarża 2pa - 6cm
Błogosławieństwo Bogini 2pa, Trudność 7
Sojusznik w 30cm dostaje +1 Obrony do końca swojej kolejnej aktywacji. (Maks +1)


Wizje - Kapłanka oraz Sojuszniczki w 10 cm od niej ignorują pociski o sile mniejszej niż ich zmysły.

Wojenny Taniec - Może wykonywać standardowy Atak w model znajdujący się nie dalej jak 2cm od niej.

Kontrola
Może raz na turę, w dowolnym momencie (jednak przed wykonaniem odpowiedniego testu) podnieść wartość Ruchu, Ataku, Siły, Obrony lub Pancerza o 2 do końca danej tury.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pią 21:14, 18 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Chińczyk
3. Marynarz


Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 27 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:26, 18 Mar 2011 Powrót do góry

No jak tak widze postatach i umiejętnościach to rzeczywiście kiepsko z nimi. Mało siły i mało ataku... ciężko im będzie z pancernymi klockami... Niby 5 akcji jest fajne, ale więkoszć umiejętności jest po 3pa więc wiele taka siostrzyczka już nie zrobi... a już padaka jak dostanie rane w akcje... a koszty w miare wysokie... rzeczywiście z nimi kiepsko... Może zróbcie ich jak Sisters of battle w wh40k... Niech nie będą to kapłanki wspierane przez chłopstwo tylko prawdziwe wojowniczki z piekła rodem ( i bardziej u nich bym widział jakieś modlitwy właśnie niż zdolności typu: czyste pchnięcie za 3pa bo to chyba troszku mija się z celem szczegulnie że bazowa wartość siły to 4) wspierane przez najlepszych wysłanników inkwizycji. O. i tak bym to sobie wyobrażał. narazie troche kiepsko aczkolwiek można to sprawdzić tylko w boju.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:45, 18 Mar 2011 Powrót do góry

no przecież mają kupe umiejętności ...
problem tylko w tym, że czy umiejętności czy czary to i tak wydając akcje na nie nie mogą już efektywnie atakować.

aha - dzisiejsze testy były przeciw orkom jakby co.
Przyznaje, że pierwszy to błąd mojego niewyszacowania zasięgu orków z dokupioną nową mikstura i po pierwszej szarży w wysuniętą moirę miałem już tyko 150 punktów przeciw 300 punktom orków i 3 awanturnikom ;P

Jakkolwiek pozostałe testy były już bez niespodzianek a i tak przy całkiem uczciwych rzutach orkom zostawało co najmniej 150 punków.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
cpt_molo
7. Zbrojny


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 88 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KGB'Loch'Puławy

PostWysłany: Sob 1:51, 19 Mar 2011 Powrót do góry

nadal Posłaniec (Posłanniczka?) nie lata - noo niech lata - nie ma nic bardziej epickiego od posłańca dobrej Bogini ZE SKRZYDŁAMI - hym? Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kcpr
13. Miecznik


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 10:08, 19 Mar 2011 Powrót do góry

Czyli widzę, że pojedynek całkiem odpadł... troche lipa tym bardziej, że ten nowy 'przedmiot' wcale jakiś mega nie jest.

No i nie wiem też czemu Naznaczona odpada. Macie jakaś alternatywę?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:42, 19 Mar 2011 Powrót do góry

przedmiotów po prostu nie ma na obecnej liście - co nie znaczy że poprzednie odpadły.
Naznaczona - jeszcze zobaczymy - może wróci po zmianach jakie będziemy robić.

Cytat:
nadal Posłaniec (Posłanniczka?) nie lata - noo niech lata - nie ma nic bardziej epickiego od posłańca dobrej Bogini ZE SKRZYDŁAMI - hym? Rolling Eyes

Dodanie latania to najmniejszy problem. Możemy je dodać spokojnie. Po prostu chwilowo skupialiśmy się na szeregowych siostrzyczkach - stąd brak zmian Posłańca i ciągle nie skończona konna bohaterka.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 10:48, 19 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
cpt_molo
7. Zbrojny


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 88 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KGB'Loch'Puławy

PostWysłany: Sob 10:48, 19 Mar 2011 Powrót do góry

Cytat:
*Rozgrzewka - Nieimienna jednostka, która zabije Chłopa w walce bezpośredniej otrzymuje stały bonus +1 do Ataku, Siły lub Obrony (wybór należy do przeciwnika). Nie można wybrać dwukrotnie tej samej cechy.
ooo tego mogło by nie być moim zdaniem - i tak chłopi są już wystarczająco słabi Razz

W sumie Naznaczona nie była taka potrzebna - bo jest łowczyni magów, która spełnia tę rolę... hym... no chyba, żeby Naznaczona była takim "nawieczonym modelem" - oo niskiej obronie i pancerzu ale za to tania hym?

noo i jeśli Posłaniec już jest duża to niech LATA :] plisss

Przydałaby się również jeszcze jakaś 3 bohaterka - bo 2 to trochę biednie Razz może jednak "bohaterka konna" ? skoro nie ma innego pomysłu? :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)