Forum www.wojnacja.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Stalowe Wojownicze Siostry Miecza z Klasztoru ? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
kcpr
13. Miecznik


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 15:16, 03 Cze 2011 Powrót do góry

Dragon_Warrior napisał:

póki co nie ma co oznaczać wszystkich kart dla jednej umiejętności Wink

Dwóch Razz
A tak na poważnie, to w sumie mówię o opcji robienia kart w takiej wersji beta, żeby od czasu do czas coś do nich po prostu dodawać.

Dajmy na to jest jakiś koncept, chcecie przetestować, wrzucacie do jakiegoś folderu 'beta', kto chce to to ściąga, testuje i daje opinie.

Wersja taka mogłaby się zmieniać nawet co parę dni/tygodni, być na bieżąco aktualizowana. Np. nie czaje dlaczego zamiast od razu wprowadzić zmiany balansujące niektórych umiejętności opisanych w Watchlist (gdzie otwarcie pliku, zmiana tekstu, zapisanie i wysłanie zajmie pare minut), to zbieracie to i planujecie wprowadzić wszystko na raz, za to nie wiadomo kiedy. Do tego dochodzi ryzyko, że wcale się dana zmiana ludziom nie spodoba i nie za bardzo pomoże, bo przecież możecie się mylić.

Może wydawać się, że robienie czegoś takiego zajmuję więcej czasu, ale w praktyce wychodzi na jedno, a tak szczerze mówiąc to chyba łatwiej jest raz na pare dni wygospodarować 20min niż raz na mare miesięcy kilka ładnych godzin.

Mniejsza czy większa systematyczność jest dobra jakby nie patrzeć Wink

Nie mam racji?
Dragon_Warrior napisał:

w 2.0

Tak trochę swoją drogą... kiedy planujecie wydać v2.0? Od razu po 1.5 czy wcześniej 1.6, .7, .8, i .9? Very Happy Jeśli wszystkie te wersje po kolei to pewnie za jakieś 2 lata się tego doczekamy Razz
-----

Przeglądam tak jeszcze raz te karty i to co widzę, że warto by poprawić te Łowczynie.
Jeśli miałbym one rzeczywiście mieć tą opcje zamiany jednaj na drugą i takiego samego kosztu to muszą mieć jakieś konkretne zdolności związane z tym na co polują. Powinny one być mocne, ale za to działać tylko na nie.
Przynajmniej jedna z tych ich aktywnych zdolności powinna być nastawiona na skonkretyzowanego wroga. Najlepiej po prostu wymogiem - musi być 'duży', a w drugim przypadku posiadać cechę 'moc'.
Takie moje zdanie Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Pią 20:04, 03 Cze 2011, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:38, 03 Cze 2011 Powrót do góry

Cytat:
za to nie wiadomo kiedy. Do tego dochodzi ryzyko, że wcale się dana zmiana ludziom nie spodoba i nie za bardzo pomoże, bo przecież możecie się mylić.

dlatego jest temat watchlist - jak ktoś ma coś przeciw to tam ma miesiąc czy dwa na pisanie Wink


a co do łowczyń to przecież najniższe skille obu sa właśnie sprecyzowane - wybór ran i minus do mocy ;P

co do przedmiotów:

Siostry
Honorowy Pojedynek koszt 5
Jeżeli model z tą umiejętnością zabije przeciwnika o koszcie większym niż własny, to może on odzyskać 1pż lub odrzucić wybraną ranę. Pokonana jednostka nie może być ani powalona ani znajdować się w zwarciu z innym sojuszniczym modelem.
Zakonny Oręż koszt 5
Chłop lub Awanturnik otrzymuje +1 Ataku i +1 Siły.
Zemsta Bogini koszt 15
Przeciwnik który zabije jednostkę z tą umiejętnością w walce wręcz otrzymuje od niej jeden standardowy Atak. Modyfikatory z ran, w tym tej śmiertelnej, są normalnie rozpatrywane.
Właściwa Siostra koszt 2
Umiejętność tą można wykupić każdej Łowczyni Magów lub Bestii. Przed fazą rozstawienia gracz będzie mógł zdecydować czy wykorzystuje dla niej profil Łowczyni Magów czy Łowczyni Bestii.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 0:47, 04 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
kcpr
13. Miecznik


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 0:26, 04 Cze 2011 Powrót do góry

Dragon_Warrior napisał:

a co do łowczyń to przecież najniższe skille obu sa właśnie sprecyzowane - wybór ran i minus do mocy ;P

Tak, wiem, widzę, ale specjalnie zaznaczyłem, że chodzi mi o umiejętności aktywne.
Właśnie tego mi brakuje - jakieś mocnej umiejętności działającej tylko na ten dany typ.
Wtedy branie ich i ten 'przedmiot' ma sens - inaczej to te różnice są raczej kosmetyczne.

Co do przedmiotów to powiem krótko - dobre ;]
Jedynie Zemsta Bogini wydaje mi się sporo za droga jak na pojedynczy, zwykły cios i to z uwzględnieniem ran.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 3:39, 04 Cze 2011 Powrót do góry

kcpr napisał:

Co do przedmiotów to powiem krótko - dobre ;]
Jedynie Zemsta Bogini wydaje mi się sporo za droga jak na pojedynczy, zwykły cios i to z uwzględnieniem ran.

no drogie ale irytujące/stresujące dla przeciwnika i tak Wink
Pamiętaj, że chcemy coby przedmioty były dodatkiem wypełniającym wolne punkty a nie czymś co zastąpi modele Wink

Cytat:

Tak, wiem, widzę, ale specjalnie zaznaczyłem, że chodzi mi o umiejętności aktywne.
Właśnie tego mi brakuje - jakieś mocnej umiejętności działającej tylko na ten dany typ.
Wtedy branie ich i ten 'przedmiot' ma sens - inaczej to te różnice są raczej kosmetyczne.

różnica jest przede wszystkim w statystykach Ataku/Siły oraz obronie... pamiętaj że istnieje przecież opcja armii bez maga i bez bestii... ba takich rozpisek też będzie sporo więc nie zawsze się idealnie pod ten jeden model będzie ustawiać... a uwierz że +1 trudności czarów irytuje przeciwnika. (do tego opcja zdobywania/powiększania przewagi w zmysłach jest też dość znacząco skierowana przeciw magom (przewaga taktyczna bardzo ułatwi ich blokowanie czy eliminacje).

Za to opcja wybierania rodzaju rany jest swego rodzaju aktywną umiejętnością - ciągle decydujesz czy upośledzasz ilość akcji czy na przykład Atak przeciwnika...
Dodatkowo znak zabierający akcje też jest najbardziej efektywny na duże rzeczy mające 3-4 akcje. Choć dziś akurat powaleniem orki (z trzema akcjami) irytowałem Wink


a co do 2.0 to szczerze mówiąc czekamy tez na zauważalnie rosnące zainteresowanie systemem... Już obecnie dajemy naprawdę mocną alternatywę dla wszystkich skirmishów a wersja 2.0 ma jeszcze kilka nie do końca przemyślanych kwestii, żeby ją przyspieszać czy komplikować zasady potencjalnie nowym graczom. Jeśli dorzucimy jeszcze dwa-trzy dodatkowe zasady to moim zdaniem możemy niechcący minąć granicę banalności zasad, której obecnie tak pilnujemy. Co by nie mówić instrukcję mamy krótszą niż spora część planszówek Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kcpr
13. Miecznik


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 9:10, 04 Cze 2011 Powrót do góry

Dragon_Warrior napisał:
wolne punkty a nie czymś co zastąpi modele Wink

I dlatego właśnie mówię, że Zemsta jest nieco za droga Wink

Dragon_Warrior napisał:

różnica jest przede wszystkim w statystykach Ataku/Siły oraz obronie... pamiętaj że istnieje przecież opcja armii bez maga i bez bestii...

Ok, że statystyki są ważne to się zgodzę.
Co do rozpisek bez maga i bestii to... właśnie o to chodzi ^^ Łowczynie mają być wyspecjalizowane w zabijaniu konkretnych przeciwników, ale za to od innych mogą spokojnie dostawać wklepe.
Fakt, że przy dzisiejszej ich ilości - 2 - to rzeczywiście magów i bestii jest dość niewiele, ale gdyby dodać jeszcze kilka typów łowczyń - dajmy na to specjalistka od pancernych kolesi, albo lekko opancerzonych zwiadowców - to ma to sens moim zdaniem.

Może i kombinuje za bardzo, ale po prostu wydaje mi się, że taka opcja daje spore możliwości, no i jest klimatyczna Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)