Forum www.wojnacja.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Goblińscy Wynalazcy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
DarkSunCatcher
8. Zwiadowca


Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 103 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:53, 24 Sty 2014 Powrót do góry

Co do M.E.C.H.'a , wystarczy jeden inżynier w kontakcie z S.I.M.'em który daje temu małemu dobrego escape'a. Podczas drugiej bitwy z rodami zdałem sobie sprawę że w pierwotnej rozpisce nie miałem nic co miałoby wysoką obronę i to mnie zabiło ( a właściwie przekuło kilofem)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:11, 24 Sty 2014 Powrót do góry

ino, że to tylko w sumie 195 punktów kosztuje Wink
Tyle dobrego, że MECH jest wtedy stosunkowo odporny na nieobszarowy ostrzał.

Rozpiski Wynalazców składa się dość ciężko mimo, że koszty punktowe optymalizowaliśmy tak, żeby możliwości było jak najwięcej to zwykle i tak trzeba z czegoś zrezygnować - czy to z mobilności, Obrony, Pancerza, wsparcia czy jakiejkolwiek liczebności.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:39, 25 Sty 2014 Powrót do góry

Cytat:
Co do M.E.C.H.'a , wystarczy jeden inżynier w kontakcie z S.I.M.'em który daje temu małemu dobrego escape'a.

Dziś mając rozpiskę:

MECH
Kasandra
SIM
BUG
Inżynier
Partacz

Grałem chyba najdłuższą grę od czasów turniejowych rozgrywek Konfrontacji ładnych parę lat temu.

Kombinowanie z ciągłym nakręcaniem Mecha, uciekaniem przed chmurą Lisza a później wracaniem i naprawianiem uszkodzeń + nakręcaniem tylko po to żeby odpalić kolejną rakietę w Abominację zakończone wieloturową pogonią za samym Liszem, który to koniec końców w walce wręcz okazał się prawdziwym kosiarzem ciężkich maszyn... to była naprawdę długa gra ale cholernie taktyczna. Wygrana tylko dlatego, że Inzynierowi zaskakująco długo udawało się unikać trafienia chmurą właśnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wookie
4. Łotrzyk


Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:07, 25 Sty 2014 Powrót do góry

Ta, raczej dlatego że potrafię spalić czar o trudności 1 Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:25, 25 Sty 2014 Powrót do góry

to też było pomocne ;P

ale zasadniczo właśnie dzięki temu Inżynier żył tak długo, albo udawało mu się trzymać poza zasięgiem albo wypadła 1 albo zdał Zmysły Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 23:26, 25 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:07, 30 Sty 2014 Powrót do góry

Czy Inżynierowie mogą zwiększać zmysły i przywracać pz Tesli? Z zasad wynika, że tak, z fluffu, że raczej nie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:48, 30 Sty 2014 Powrót do góry

a fakt...
będzie trzeba jakoś to uściślić cholera...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)