Forum www.wojnacja.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Goblińscy Wynalazcy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:25, 02 Gru 2013 Powrót do góry

Trochę mało gobliński, ale zasady spoko, tylko ukrycie poszatkowane tak,że nie do końca rozumiem,
Ja widzę to tak:
- ukryty może chodzić i nakręcać
- może ukrywać maszyny, ale kazda akcja je odkrywa ( ewentualnie każda akcja za energię )

Zaś co do broni to można się trzymać konwencji rasy i zrobić coś w rodzaju wiatrówki sprężynowej, albo trzymać konwencji wynalazcy i wyjechać z czymś nietypowym; steampunkowa strzelba ( baterię zastąpiłby kocioł silnika parowego, który przy okazji tłumaczyłby jak on ukrywa machiny typu Juggernaut ), zastaw kryształów i zwierciadeł dających efekt lasera, spryskiwacz z kwasem/trucizną/wrzątkiem/ sam nie wiem czym, paralizator na dynamo , albo zafundować mu mały powrót do korzeni i wyposarzyć w arbaletę, dmuchawkę, atlatl itp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:27, 02 Gru 2013 Powrót do góry

Ukrycie jest identyczne jak dla wszystkich modeli z ukryciem, z tą różnicą że ponowne ukrycuie może wykonać standardowo za 4pa albo za energię - do ukrywania maszyn to mnie nie przekonasz - wystarczy, że sam będzie je mógł nakręcać z ukrycia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:23, 03 Gru 2013 Powrót do góry

OK, a co z bronią na odległość? Myślałem też nad dodatkiem typu "zapasowe ogniwo" koszt 10 + najwyższa maksymalna energia konstrukta w rozpisce - model ( bez statystyki energia ) może za 3pa wymienić kryształ konstrukta w kontakcie, co w praktyce oznacza jednorazowe przywrócenie całej energii jaką może posiadać konstrukt, jeżeli model niosący kryształ zostaje powalony ( i/lub zabity) on, i modele w k6 otrzymują cios z siłą 2 + k6 ( lub po prostu 5 ) , jeśli jest wykupione dla jednostki ze statystyką energia otrzymuje ona ( na stałe? ) + 1 do energii.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:17, 04 Sty 2014 Powrót do góry

jutro po kolejnych testach może damy już otwartą betę:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 2:23, 05 Sty 2014 Powrót do góry

Z racji otwartej bety przenoszę ten temat do publicznego działu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Xpil1512
2. Milicjant


Dołączył: 29 Maj 2013
Posty: 16 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:41, 05 Sty 2014 Powrót do góry

W dodatku ,,Szkolenie cywilno-taktyczne,, napisane jest że jednostka wykonuje wartość ruchu za 0pa. (chyba że tak ma być w co wątpię)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:15, 05 Sty 2014 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]
powinno być lepiej - Ruch miał być bazowy z karty a 0pa podkreśla, że to umiejętność aktywna - czyli w aktywacji jednostki do wykorzystania tylko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:54, 05 Sty 2014 Powrót do góry

Nieżle ale:
- czy ruch odkrywa Teslę ?
- czy "zwarcie " u Gnoma się kumuluje?
Sprawiaja doprawdy miażdżące wrażenie, jak sprawiają się w testach?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:10, 05 Sty 2014 Powrót do góry

- Nie odkrywa
- Póki co nikt w Alfie nie użył tego więcej niż raz mimo braku blokady. Zwyczajnie stanie w miejscu z pancerzem 15/17 niewiele zmieniało a jeśli model musiał się wcześniej doturlać do celu to zostawała mu już tylko jedna akcja. Od modelu mającego 3/3 z przodu i tak każdy przeciwnik mający inne cele po prostu się odrywa. W każdym razie jak wyjdzie z tym problem to mamy jeszcze miesiac, żeby zablokować kumulacje.

Co do testów to przed najnowszymi zmianami mieli powiedzmy 35-40% zwycięstw tylko.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 23:05, 05 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Xpil1512
2. Milicjant


Dołączył: 29 Maj 2013
Posty: 16 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:51, 09 Sty 2014 Powrót do góry

U G.N.O.M. , I.M.P. , H.A.L.O. i B.U.G przy ranie w akcje jaka jest 1 nie ma znaku ,,-'' ani ,,+'' jeżeli te rany miały być plusowe w co wątpie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:53, 09 Sty 2014 Powrót do góry

dziękować

w pewnym momencie alfy były w tych miejscach Zera

teraz są tradycyjnie - minus jedynki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 18:59, 09 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:48, 18 Sty 2014 Powrót do góry

Mjolnir napisał:

Przy okazji - właśnie dokonaliśmy zapowiedzianych testów, i tak
- Goblińscy wynalazcy - raz bez problemu zniszczyli kolumnę krasnali, raz zostali starci na proch przez mrowie Górników ( którzy okazali się lepsi niż pamiętalem, ale tylko w roju, mimo wszystko cofam to co o nich pisałem ) raczej ok, choć oczywiście jeszcze nie użyjiśmy wszystkich jednostek, nakręcanie nie stanowi większej przeszkody.


Póki co po kolejnych testach Wynalazcy ciągle przegrywają częściej niż wygrywają ale jest u nich pewien postęp.
W każdym razie fakt, że walczą zwykle z rozpiską droższą o jakieś 100 punktów nie ułatwia im sprawy ale samo atakowanie obsługi nie jest tak częste i maniakalne jak u Władców Bestii.

W każdym razie nakręcanie może i nie jest przesadnie trudne ale sam fakt posiadania niewalczących modeli daje się odczuć a jeśli dodać ich do rozpiski za mało to jednak dość szybko się zemści.

obecny G.R.I.M. wreszcie wydaje mi się działać jak trzeba podobnie jak H.A.L.O. który jest bardzo łatwy do zatrzymania wszystkim co posiada wysoką obronę.
IMP i GNOM tez wydają się OK choć support we frakcji gdzie i tak 100 punktów nie bardzo ma jak walczyć wydaje się odrobinę ryzykowny i dyskusyjny ale wydaje mi się że w symbolicznych ilościach dają radę.
Większe zabawki też zdają się działać bez zarzutów choć nimi będziemy musieli jeszcze trochę pograć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:32, 19 Sty 2014 Powrót do góry

DSC napisał:
Goblinki sprawiły się nieźle, ale w pierwszej walce mjolnir zignorował potęcjał G.R.I.M.'a który na pełnym nakręceniu wbił bohaterowi (kunkka?) dwie rany. Najciekawszym momentem meczu było rakietowanie (pełznącego przez ranę w ruch) wartownika przez M.E.C.H.'a, reszta to istna rzeź... do tego ta epicka synergia inżynier + S.I.M. ...
Nerfu wymagają niektóre zbyt małe rany bodajże 14(-1)?

14-1 ma tylko HALO, dla którego każda rana może być raną w pancerz.

Jego akurat przetestowaliśmy chyba najmocniej ze wszystkich jednostek i wydaje się naprawdę ok. Związanie go jakąkolwiek jednostką z Obroną 12+ robi mu naprawdę duży problem a od 14+ może się tylko odrywać.
Potencjalnie jeden Ostaniec zatrzymuje każdą ilość HALO Wink

SIM tez jest fajny ale z 4/4 elit również za bardzo nie da rady ruszyć a jako samo wsparcie inżynierów zwiększa liczbę niewalczącego supportu do 100-150 punktów.

MECH jest o tyle paskudny że bez przynajmniej dwóch nakręcaczy to nie postrzela niestety. To natomiast oznacza dobre 160punktów które na wymianę z działem raczej nie pójdzie - bo jedna obszarówka i nie będzie już komu nakręcać Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 16:33, 19 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kcpr
13. Miecznik


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 4:41, 24 Sty 2014 Powrót do góry

W odpisie 'Skradania' Tesli jest mowa o 'Duchu'. Pozostałość ze starej wersji karty jak mniemam
[link widoczny dla zalogowanych] .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Pią 4:42, 24 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:02, 24 Sty 2014 Powrót do góry

dokładnie - jak widać w pre-alfie był starcraftowym żartem Wink

Dzięki w każdym razie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)