Forum www.wojnacja.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Goblińscy Wynalazcy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:00, 29 Wrz 2013 Powrót do góry

Cytat:
jedynie piszę, że w tej frakcji byłby gamebreakerem

we frakcji gdzie ponad połowa modeli ma 1hp byłby zdecydowanie bez sensu ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:39, 29 Wrz 2013 Powrót do góry

Myślałem, że w planach były droższe jednostki z 2pz, jako bardziej "ludzkie" i cywilizowane, takie było jedno z wstępnych założeń nacji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:57, 29 Wrz 2013 Powrót do góry

zasadniczo jeśli mają być konstrukty, zwykła piechota, mechanicy i 1-3 bohaterów to jednostki z linku praktycznie wyczerpują limit zwykłych jednostek już jeśłi wszystko ma się w 14-15 jednostkach zamknąć.
Oczywiście mogą się zmienić, ale więcej niż 5 takich modeli raczej bym się nie spodziewał póki co.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 16:05, 29 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:45, 13 Lis 2013 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]
3 ostatnie karty to zmienione wersje poprzednich - złożone już po kilku testach.

W poprzednich założenia się co prawda sprawdzały ale nie były optymalne - teraz potestujemy takie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:09, 17 Lis 2013 Powrót do góry

Gdyby ktoś miał pomysł na umiejętność/umiejętności dla maszyn - w szczególności umiejętności wsparcia - to proszę się nie krępować Wink
Teraz łatwiej o zmiany niż później w każdym razie.

Na chwilę obecną same maszyny będą wyglądać najpewniej jakoś tak:

Mała - Lekka uniwersalna - G.N.O.M.
Humanoidalna - Leka - A.S.O.
Duża - Ciężka - K.S.
+
Standardowy Duży Juggernaut MK2
Imienny Większy Juggernaut MK1
(Obecnego najpewniej rozdzielimy na dwie maszyny właśnie)
+
Imienny - z goblińskim pilotem w środku

Dodatkowo jest jeszcze miejsce na jednego małego, humanoidalnego i dużego konstrukta jeśli uda się zebrać funkcjonalne koncepcje do kupy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:30, 17 Lis 2013 Powrót do góry

A jakie są założenia konstruktów; wsparcie obronne, dodatkowe umiejętności dla wspieranych goblinów, czy premie w ataku / sile? Póki co mam pomysl na konstrukta - transporter / wieżę oblężniczą: odpowiednio opisane jednostki w kontakcie za 2pa wchodzą na poklad ( modele zostają na stole, dalej mogą byc celem ataków, poruszają się z konstruktem, zchodzą też za 2pa ) otrzymując +1/2 do pancerza i +1 do celności, ale jeśli coś przebije się przez pancerz, zniszczy mecha, przesunie go, otrzymują cios z siłą k6, bo wypadają z machiny, póki są na pokładzie część funkcji mogłaby być utrudniona/zablokowana.
Inna sprawa, że maszyny z kryształami zasilającymi nasuwają pomysł na jakąś broń technika, która działałaby tylko po podłączeniu do ogniw maszyny - wyobrażam sobie falangę goblinów z elektrycznymi pałkami za którymi drepcze samobieżny generator...
Jedna z maszyn mogłaby być typową jednostką wsparcia - oprócz wysokiego pancerza do ukrywania swoich niskie statystyki, ale masa zasad wspierających.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:22, 17 Lis 2013 Powrót do góry

wszelkie wchodzenie i wychodzenie wymaga strasznie długich zapisów i listy wyjątków.
Za to pancerną maszynę wsparcia dałoby się zrobić dość prosto chyba. Zwykłym pasywnym bonusem obrony czy pancerza dla goblinów w kontakcie - problem tylko w tym, że trzeba by wszystkie piesze jednostki wtedy robić tak, żeby uwzględniały ewentualny bonus a to już nawet istniejące musiałoby pozmieniać.
O ile pasywny bonus do obrony typu +1 Hashasina jeszcze nie przegina to samym partaczom już by się to nie mogło kumulować z ich umiejętnością.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:20, 18 Lis 2013 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]
ten sam link co wcześniej ale odświeżona zawartość do kolejnych testów.
jeszcze 2-3 bohaterów i 1-2 konstrukty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:00, 18 Lis 2013 Powrót do góry

M.J.W wygląda właśnie tak jak sobie wyobrażałem, ale kasandra z 5pż, 15 pancerza i potencjalnymi ciosami 4/12 i możliwością powalenia "tak po prostu" jednostek ze zmysłami 5 - a nawet atakiem dystansowym, z kosztem nie przekraczającym 110 a nawet 100p zdaje się być naprawdę przegięta mimo potrzeby nakręcania i niskiej obrony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:59, 18 Lis 2013 Powrót do góry

Potrzeby nakręcania, słabej mobilności, braku szarży, maksymalnie dwóch ataków na turę i niewielu opcji na przejście wysokiej obrony po związaniu. W każdym razie w testach wyjdzie jak to wygląda.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pon 20:01, 18 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:04, 24 Lis 2013 Powrót do góry

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 1:29, 25 Lis 2013 Powrót do góry

Image
jeszcze 1-2 bohaterów i zaczniemy jakoś mocniej testować, bo chwilowo mieliśmy z tym zastój przez problemy lokalowe stowarzyszenia. [/quote]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:43, 29 Lis 2013 Powrót do góry

Czy wynalazcy będą mieć jednostki ze skradaniem, albo tylko strzelające? Jeden z bohaterów oprócz zwykłego skradania mógłby ukrywać maszyny ( jakakolwiek akcja kończyłaby ukrycie ). Albo bochater - strzelec, gobliński snajper?( wyjątkową jak na goblina celność tłumaczyłby np. nowatorski system celowania z kryształem skupiającym )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:25, 29 Lis 2013 Powrót do góry

typowo strzelający jest karawaniarz, skradania raczej nie planowaliśmy, zęby jeszcze bardziej używania goblinów nie komplikować. Niby nakręcacz ze skradaniem byłby kozacki ale sam nie wiem czy nie byłby za drogi/za mocny - tzn trzeba by mu za to skradanie koszt podbić tak, że nie wiem czy opłacałoby się nim skradać Wink

Co do snajpera to kurcze sam nie wiem - pomysł fajny - tylko czy miałby ów snajper strzelać? Z prochem bym nie ryzykował a do kuszy sam nie wiem ile modeli by było.

Z tego co jest już prawie gotowe a nie było tutaj linkowane jest w każdym razie bohater pilotujący konstrukta (tzn siedzący całkowicie w środku i ginący razem z maszyną) oraz bohater konstruktor właśnie wg wcześniejszych pomysłów z któregoś tematu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:51, 01 Gru 2013 Powrót do góry

chyba że coś takiego [link widoczny dla zalogowanych] ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)