Forum www.wojnacja.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Zbiórka pomysłów na umiejętności Goblinów Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:44, 21 Wrz 2011 Powrót do góry

ale takie sa koszty ograniczania losowości.
w Konfrontacji na rzucie 6/6 na 2k6 zabijałeś niemal każdy model.
jednostka za 6-14 punktów mogła jednym fartownym testem siły zabić bohatera/potwora za 150+ Wink
Co prawda walki wyglądały tam zupełnie inaczej bo kolejnośc ciosów opierała się na inicjatywie a dochodziła jeszcze aktywna możliwość bronienia się przed trafieniem ale mozliwość zabicia na raz istniała tak wręcz jak i strzałem z łuku ( a łucznicy też się od 14 czy tam 16 punktów zaczynali.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kcpr
13. Miecznik


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 22:32, 21 Wrz 2011 Powrót do góry

Podejrzewam, że to wszystko testowaliście, ale myślę, że nawet obniżenie tego progu z 12 na 10 by swoje dało. Tak czy siak naprawdę rzadko zdarza się, aby przebić pancerz jednostki nawet o te 10 (ba - nawet 8 to dużo).
No chyba, że ja jakoś źle interpretuje zasady, ale śmiem wątpić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Śro 22:33, 21 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 1:55, 22 Wrz 2011 Powrót do góry

była taka propozycja od Dabiego swego czasu właśnie z 10'ką (bo niby nawet by się liczyło łatwiej - choc tylko w teorii o czym niżej) ale zauważ że już teraz ciężka broń Marcusa zabiera kolejny Pz na 8 a inne tego typu skille działają na 7. Za mała różnica i za duża losowość się robi.

Poza tym obecne jest o tyle wygodnie, że "próg" tej zasady jest idealnie wtedy jak Atak = Obronie , Siła = Pancerzowi. Jeśli Atak/Siła<Obrony/Pancerza to liczysz tylko czy trafiłeś a jeśli =< to wtedy trafienie masz na wszystkim z wyjątkiem 1/1 a liczysz tylko dla 'krytyka'.

Mówię - nie chcemy zrobić Konfrowych krytyków gdzie jest 3% na autokilla.
Moim zdaniem wystarczy, że daliśmy automatyczny sukces na 6/6.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kcpr
13. Miecznik


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 16:54, 22 Wrz 2011 Powrót do góry

Ale przecież prawie nigdy pancerz nie jest równy sile, ani atak obronie.
Zawsze praktycznie obrona i pancerz są wartościami większymi - wiadomo dlaczego (żeby nie było niedomówień: do siły i ataku dodaje się 2k6, a do obrony i pancerza nie).

Dragon_Warrior napisał:
była taka propozycja od Dabiego swego czasu właśnie z 10'ką (bo niby nawet by się liczyło łatwiej - choc tylko w teorii o czym niżej) ale zauważ że już teraz ciężka broń Marcusa zabiera kolejny Pz na 8 a inne tego typu skille działają na 7. Za mała różnica i za duża losowość się robi.


A może lepiej osłabić Markusa i zmniejszyć próg po prostu?
Jakby nie patrzeć po prostu szkoda tego, że w ogóle szansa na krytyka zdarza się mega rzadko, już nie mówiąc o nich samych.

A osobiście uważam, że motyw trafień krytycznych może być ciekawą opcją taktyczną.

Przemyślcie jeszcze po prostu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:53, 22 Wrz 2011 Powrót do góry

e tam - krytyki właśnie są anty-taktyczne Wink

zresztą opisywałem Ci jak to w Konfrze wyglądało i mało kto te krytyki lubił Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kcpr
13. Miecznik


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 17:20, 23 Wrz 2011 Powrót do góry

Dragon_Warrior napisał:
e tam - krytyki właśnie są anty-taktyczne Wink

Powiedz to jakimś zabójcom, tudzież łotrzykom Wink
Oni na tym bazują i fajnie by było, gdyby i tutaj była taka możliwość.

Jeśli już zdjęcie kolejnego PZ to za dużo, to przynajmniej dałbym jakąś opcję na krytyka zadającego kolejną ranę.
-----
w ogóle ciekawa by była jakaś jednostka, która zasadniczo jest słaba, ale potrafi zniszczyć kolesiowi porządnie pancerz - tudzież zwiększyć sobie siłę (przeciwko niemu, albo ogólnie) - , tak, że przez ileś tam ataków niby nic nie robi, a potem łupnie raz i wykańcza do zera.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Pią 17:45, 23 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:01, 23 Wrz 2011 Powrót do góry

Cytat:
w ogóle ciekawa by była jakaś jednostka, która zasadniczo jest słaba, ale potrafi zniszczyć kolesiowi porządnie pancerz - tudzież zwiększyć sobie siłę (przeciwko niemu, albo ogólnie) - , tak, że przez ileś tam ataków niby nic nie robi, a potem łupnie raz i wykańcza do zera.

[link widoczny dla zalogowanych]

Cytat:
Powiedz to jakimś zabójcom, tudzież łotrzykom Wink
Oni na tym bazują i fajnie by było, gdyby i tutaj była taka możliwość.

[link widoczny dla zalogowanych]

problem jest tutaj taki, że jak widać takie modele sporo kosztują... a to samo tylko słabiej ?
[link widoczny dla zalogowanych]
można by to niby obejść dodatkowymi znacznikami... tylko rozpiska na 10 takich goblinach gdzie każdy dokłada przeciwnikowi po 2-3 znaczniki to byłaby masakra Wink
bo niby nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zrobić goblina z umiejętnością :
"2pa - przeciwnik w kontakcie otrzymuje -1 Obrony i -1 pancerza na czas kolejnego otrzymanego ciosu. "


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kcpr
13. Miecznik


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 23:21, 23 Wrz 2011 Powrót do góry

Ale sam widzisz - 3 jednostki, którymi ewentualnie można coś takiego robić na 9 frakcji...
W każdej armii powinno być coś takiego moim zdaniem (albo prawie wszystkich).

Poza tym wyczaiłem teraz błąd na karcie Furii. "(wykonywany JEST JEST wyłącznie test ataku)" Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Pią 23:22, 23 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:42, 26 Sie 2013 Powrót do góry

Może dodać tarczakom umiejętność, dzięki której sojusznicy mogliby strzelać zza nich bez żadnych utrudnień?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:18, 26 Sie 2013 Powrót do góry

niby fajna opcja ale technicznie podbiłaby łuczakom Pz z 1 do 3 a już obecnie są najtańszymi strzelcami w grze na 350+ punktów wystawienie trzech jest całkiem osiągalne.
Z drugiej strony dodanie częściowej ochrony przed ostrzałem jednostkom w kontakcie z Tarczakiem byłoby chyba wystarczające.

Sęk w tym, że przy obecnym koszcie trzeba by im coś zabrać za taki dodatek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:24, 26 Sie 2013 Powrót do góry

Może tak: jedna jednostka w kontakcie z tarczakiem ma +2 pancerza przeciw strzeleckim, albo on albo łuczak.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:19, 26 Sie 2013 Powrót do góry

ale to dalej coś by mu trzeba osłabić Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:29, 27 Sie 2013 Powrót do góry

Atak tarczaka? Albo celność miałaby jednak symboliczne -1 , albo trzebaby to podtrzymywać pa tarczaka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:31, 27 Sie 2013 Powrót do góry

w sumie za 2pa ... tylko musiałoby działać na wszystkie modele w kontakcie z tarczakiem do kolejnej aktywacji - bo jak na jeden to musiałby byc z nim w kontakcie już w chwili odpalania zdolności co by mocno utrudniało uzycie... choć w sumie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)