Forum www.wojnacja.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Mroczne Krasnoludy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Które logo i nazwa bardziej pasują do nadchodzących krasnoludów ?

Wersja 1 + Mroczne
25%
 25%  [ 2 ]
Wersja 2 + Mroczne
62%
 62%  [ 5 ]
Wersja 1 + Chimeryczne
0%
 0%  [ 0 ]
Wersja 2 + Chimeryczne
12%
 12%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 8


Autor Wiadomość
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1334 Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:28, 21 Kwi 2013 Powrót do góry

Jako, że Goblińscy wynalazcy spotkali się z chwilowymi trudnościami technicznymi, w postaci nieco zbyt dużej ilości nowych zasad - chwilowo skupiamy się na zapowiadanych już dawno Mrocznych Krasnoludach.

Cytat:
Wyjściem dla powstania Mrocznych Krasnoludów były wysunięte na północ Gór Pajęczych kopalnie Krasnoludzkich Rodów. Osiadli tam górnicy początkowo nie zdradzali żadnych niepokojących oznak. Wręcz przeciwnie, kontaktujący się z tamtejszymi krasnoludami gońcy przynosili coraz mniej wieści o chorobach czy śmiertelnych wypadkach, które od zawsze przecież towarzyszyły eksploracji tak wielkich kompleksów jaskiń.

Podejrzenia zaczęły się jednak gdy część osiadłych tam krasnoludów powróciła w trwodze do południowego przyczółku w Kaleg. Opowiadali oni dziwne historie o szaleństwie jakie ogarniały niektórych z nich, nocnych wizjach czy wreszcie, a może przede wszystkim o niemal kompletnym zaniku naturalnych zgonów wśród tamtejszego ludu. Nawet najstarszy z zamieszkujących na północy seniorów ponownie stanął na nogach, mimo iż najwięksi mędrcy Rodów nie dawali mu już szans.

Jeśli wierzyć w słowa kilkunastu najbardziej szalonych uciekinierów, ich pobratymcy odnaleźli głęboko pod łańcuchami górskimi jakąś olbrzymią, bezkształtną istotę. Stworzenie ciągnące się kilometrami poprzez niezliczone korytarze do głębin, w które nikt nie powinien się zapuszczać. Domem tej przerażającej istoty są częściowo zalane, pełne podziemnych jezior jaskinie, do których nikt z uchodźców nie odważył się zapuścić.

Nie wiadomo więc na ile ich opowieści mogą być prawdziwe, gdyż nawet najbardziej szaleni z nich przyznają, że przekazują jedynie pogłoski. Tym za co gotowi są ręczyć honorem własnych rodów, są opowieści o przyprowadzanych tam do osad dawno zaginionych bądź nawet martwych krasnoludach. Często wciąż noszących na sobie znamiona chorób czy nawet śmiertelnych ran. Sam mędrzec Thori spisał niedawno zeznania jednego z górników twierdzącego, jakoby spotkał na północy swojego od lat kalekiego kuzyna. Ten jednak zamiast drewnianej nogi pokazał mu podobno prawie normalną, tylko nieznacznie owrzodzoną i kolejną lewą zamiast brakującej prawej. Rzeczony kuzyn wspominał według relacji o innym swoim znajomym, któremu ponoć noga nie była już potrzebna do chodzenia, gdzie w interpretacji świadka oznaczało to nie śmierć a możliwość poruszania się bez niej.

Późniejszy wywiad przeprowadzony najpierw wśród zaprzyjaźnionych z rycerstwem gildyjnych magów, a później na przejętych przez kupców helheimskich agentach przyniósł jeszcze mniej nowych informacji. Najmniej ogólnikową informacją przechwyconą przez Rody, był raport jednego z Nekromantów sugerujący, iż skażone płynami ustrojowymi, wspominanej przez uchodźców nieznanej istoty, podziemne jeziora mogą powodować chaotyczną regenerację, nawet u martwych stworzeń. Jednak nawet ów helheimski mag zdawał się być bardzo sceptyczny co do zmian w psychice jakie mogą zachodzić podczas takich procesów, szczególnie u martwych istot rozumnych. Jak sam podkreślał, nekromancja oddziela duszę oraz wolę od prymitywnych instynktów, przez co wyraźnie rozgranicza swoje twory na bezmyślne oraz te posiadające niejako wolną wolę. Motywacji, kierującej samoistnie wskrzeszonymi i prawdopodobnie opuszczonymi przez duszę istotami nie potrafił naukowo przedstawić.



Wersja 1
Image

Wersja 2
Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 9:53, 18 Maj 2013, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:51, 02 Maj 2013 Powrót do góry

Mroczne krasnoludy zapowiadają się dobrze, ale ankieta się zbugowała , klikam ”wersja 2 + mroczne ” a wychodzi wersja 1 + mroczne . Swoją drogą powinny być mroczne, himeryczne zbyt kojarzy się brzmieniowo z archaiczne czy rachityczne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1334 Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:00, 02 Maj 2013 Powrót do góry

Kurcze nie wiem co się z tymi ankietami kopie i jak to naprawić już trzecia z kolei zgłupiała - a przecież to domyślne ankiety generowane przez blogspota...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wookie
4. Łotrzyk


Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:46, 03 Maj 2013 Powrót do góry

Może zrób ankietę na forum? Ta nie powinna się bugować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1334 Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:05, 03 Maj 2013 Powrót do góry

no właśnie dałem - choć w tej trudniej głosować bo trzeba mieć konto.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1334 Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:28, 16 Maj 2013 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]
Trochę mrocznych krasnoludów w wersji beta.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1334 Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:18, 22 Cze 2013 Powrót do góry

dziś przy okazji testów Rody spotkały się ze swoimi mrocznymi braćmi... Berserkerzy zdecydowanie muszą dołączyc do Wojowników w kolejce po zmiany... być może nawet zająć ich miejsce.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:27, 23 Cze 2013 Powrót do góry

Cóż, rody są wszechstronne, ale berserker z obroną 9(-2) jest dość kruchy, szał to bardzo przydatna umiejętność ale i tak na ogół po jednej, dwóch szarżach berserker się kończy bo mimo dobrego ataku i siły zdecydowanie nie jest jednostką defensywną. Co do mrocznych - ich bohater nie może się nazywać Lofar! Nazwać syna otchłani jak krasnoludzką stolicę to naprawdę grube przegięcie, co prawda we wczesnym opisie nacji była wzmianka o najstarszym z seniorów, ale najleprzy z krasnoludów, esencja krasnoludzkości, powinien raczej pozostać ostatnim walczącym o resztki honoru wyklętych rodów, nie upadłą maskotką chimery!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1334 Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:00, 23 Cze 2013 Powrót do góry

Ja rozumiem, że Berserkera da się zabić - problem w tym, że naprawdę za ciężko go zabić zanim nie zwróci swojego kosztu. Oczywiście jest to możliwe ale w praktyce rzadsze niż być powinno.
Najprościej porównać go go Bohatera goblinów żeby zobaczyć w czym problem.

co do Lofara to pomyślimy bo i tak jest póki co do przerobienia, Za problemowy jest zwyczajnie w użytku. W obecnej koncepcji imię jakie przyjął po przemianie miało właśnie okazywać jego pogardę dla Rodów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wojtek123
4. Łotrzyk


Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 38 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 23:15, 23 Cze 2013 Powrót do góry

Fajnie by było, gdyby wynaturzony dostał jakieś przerażanie (np. strach abominacji, tyle że na 15 cm)
Wiem, że patrzę nie tam gdzie trzeba, ale jakieś ścierwojady byłyby chyba na miejscu (a jest pełzacz- pewnie musi mi wystarczyć, choć chciałbym coś takiego też wśród szeregowców)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1334 Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 6:14, 24 Cze 2013 Powrót do góry

mogłyby co najwyżej słabszą wersję strachu Górskiej Bestii dostać i to i tak pewne za jadowe ostrze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 7:21, 24 Cze 2013 Powrót do góry

Jadowe ostrze jest dobre - za większy koszt czyni go takim strażnikiem run na wszystko, a co do bohaterów mrocznych, możnaby zrobić ich dwa rodzaje; oddanych chimerze fanatyków i tych, którzy zachowali resztki honoru...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DarkSunCatcher
8. Zwiadowca


Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 103 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:29, 24 Cze 2013 Powrót do góry

... lub raczej zdrowego rozsądku


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1334 Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:48, 24 Cze 2013 Powrót do góry

to wieczorem wam przeklepie właśnie takiego bohatera z notatek testowych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1334 Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:21, 24 Cze 2013 Powrót do góry

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)