Forum www.wojnacja.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Imperium Kiryjskie - pytania Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
softiron
4. Łotrzyk


Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:56, 26 Lip 2012 Powrót do góry

Sztandar - modyfikuje również celność podczas strzału przy wybranej opcji +1 Atak?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1334 Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:02, 26 Lip 2012 Powrót do góry

Cytat:
Modyfikatory Ataku nie będące ranami nie wpływają na celność, jeśli nie jest to wyraźnie zaznaczone.

str 6/20 Wink

gdzieś koło 1.3 dopisywałem bo faktycznie były niejasności.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 17:02, 26 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Xpil1512
2. Milicjant


Dołączył: 29 Maj 2013
Posty: 16 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:28, 29 Maj 2013 Powrót do góry

Mam pytanie dotyczące Marcusa i jego młyńca. Pisze że jeśli pierwszy cel nie zostanie trafiony lub zginie to cios przenosi się na następny model w kontakcie z Marcusem.
Czy jeśli cel zostanie trafiony i zostanie przebity jego pancerz i zabierze mu hp ale nie zabije to czy atak zostaje przerwany. To samo tyczy się po przeniesieniu na inny cel.
Pytam iż mój kolego często nim gra i zdarza się że potrafi za pomocą jednego użycia tej zdolności zabić trzy modele które mają po 3 punkty życia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1334 Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:34, 29 Maj 2013 Powrót do góry

Cytat:
Czy jeśli cel zostanie trafiony i zostanie przebity jego pancerz i zabierze mu hp ale nie zabije to czy atak zostaje przerwany.

Tak - atak zostaje przerwany.
uściślimy dopisek w nawiasie przy najbliższej okazji.

Rozpisując to na przypadki:

Jeżeli Marcus Atakuje cel nr 1 to:

- Oblewa test Ataku (nie trafia) - atak przenosi się na cel nr2 ("Jeśli pierwszy cel młyńca nie zostanie trafiony")
- Trafia i zabija cel - atak przenosi się na cel nr 2 ("lub zginie")
- Trafia ale nie nie zabija - atak zostaje zatrzymany("~lub zginie")
- Wykonał już Ataki przeciw celowi 1(pudło/zgon), 2(pudło/zgon) czy nawet 3 (pudło/zgon) - atak zostaje zatrzymany nawet jeśli cele 1, 2 i 3 wciąż żyją gdyż nie zostały trafione ("Do braku nowych przeciwników")
- Trafia i nawet nie przebija pancerza - atak zostaje zatrzymany ("lub zatrzymania ciosu na pancerzu")

tak więc:
Cytat:
i zdarza się że potrafi za pomocą jednego użycia tej zdolności zabić trzy modele które mają po 3 punkty życia.

przeciw szkieletom jest wo wykonalne, przeciw Kościejom prawdopodobne a przeciw górnikom wymaga olbrzymiego szczęścia... przeciw czemukolwiek z pancerzem powyżej 9 jest zwyczajnie niemożliwe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wookie
4. Łotrzyk


Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 34 Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:12, 29 Maj 2013 Powrót do góry

Z tego co pamiętam, moje szkielety już raz tak padły od młyńca :p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1334 Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:15, 29 Maj 2013 Powrót do góry

szkiele to tak ale niewiele poza nimi już tak może pęknąć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:46, 31 Maj 2013 Powrót do góry

Czy zasada "podparcie" Czarnej pięści działa na absolutnie wszystkie jednostki? Raz trafił mi się jako przeciwnik Sekstus z 17 pancerza, o rozgrywce można powiedzieć tyle, że była krótka i krwawa, zdołałem zabić tylko jedną jednostkę, Kunkką po czym zostałem rozjechany przez taki "czołg", inna sprawa, że pięść imperium z pancerzem 16 też jest nieubijalna, większość jednostek przebija się na ok. 11 , a z powodu terenu, albo mobilności, wytrzymałości, siły formacji nie zawsze można najpierw wyeliminować Czarnych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1334 Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:11, 31 Maj 2013 Powrót do góry

Przez krótką chwilę Czarne Pięści też wydawały nam się za silne ale po dodatkowych testach wyszło na to, że:

- mobilność takiej taktyki jest zerowa... albo trzyma się pancerz cały czas (co uniemożliwia atak) albo się atakuje i traci bonus.
- części jednostek przeciwpancernych i tak jest wszystko jedno (u krasnoludów - górnicy)
- Jeżeli pięść daje ten bonus to niemal nigdy nie bierze udziału w walce

Sekstus + dwie czarne pięści to 200 punktów, które stoi w miejscu albo traci bonus.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:06, 01 Cze 2013 Powrót do góry

Widziałem to w użyciu i mobilności temu nie brakowało, w ataku też nie szwankowało: pięści atakowały pozostając w kontakcie z Sekstusem i vice versa, Górnicy nie zdziałali by zbyt wiele; tura w kontakcie z takim czołgiem przy pancerzu mniejszym niż 12 to wyrok śmierci, no i jest jeszcze zasada "twardy", a dla pięści "solidny pancerz". Może łucznik śnieżnych elfów zaszkodziłby jakoś, ale wystarczy za pozostałe 100/150 punktów dokupić łuczników / kuszników i wyeliminować zagrożenie, inna sprawa, że nie potrzeba mobilności, gdy więkrzość ataków odległościowych jest nieszkodliwa, wystarczy poczekać, aż przeciwnik sam przyjdzie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1334 Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:31, 01 Cze 2013 Powrót do góry

ale jak sama Czarna Pięść wejdzie już do walki to nawet Wojownik zdejmuje ją przy umiarkowanym szczęściu, kowal poradzi sobie jeszcze lepiej a Berserker na bonusie do Siły ma niemal pewność sukcesu ;P

Graliśmy tak Sekstusem z Czarnymi jak i Kompletem Mieczników z nimi co w teorii dawało i Obronę i Pancerz wyciągnięte ale nigdy z tego uniwersalna maszynka do mięsa nie wychodziła. Czasem coś się odbiło ale czasem efekt wychodził bardzo mizernie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Voldemos
8. Zwiadowca


Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:18, 09 Cze 2013 Powrót do góry

mam pytanie czy mnożna dokupować dodatki do henryka i probusa jako że niby są to imienni bohowie ale tacy "pół-imienni"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1334 Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:18, 09 Cze 2013 Powrót do góry

nie - bohater to bohater


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wookie
4. Łotrzyk


Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 34 Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:28, 10 Cze 2013 Powrót do góry

Swoją drogą, czemu Henrego nie ma na picassie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1334 Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:54, 10 Cze 2013 Powrót do góry

nie ma ?

fixd


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Voldemos
8. Zwiadowca


Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:32, 10 Sie 2013 Powrót do góry

mam pytanie. Czy quintus może leczyć także siebie oraz czy zakrzywienie można rzucić kilka razy podczas tury ale na różne modele czy tylko raz na turę ogólnie? ( i czy może też na siebie rzucić zakrzywienie)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Voldemos dnia Sob 12:32, 10 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)