Forum www.wojnacja.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Imperium Kiryjskie - pytania Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Voldemos
8. Zwiadowca


Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:06, 29 Mar 2014 Powrót do góry

jeżeli chcecie nerfić miczników to może dajcie coś w zamian np: ulepszcie czarnych bo jak na tą chwilę są albo bardzo trudni do wykorzystania z ichnimi zasadami lub z nich wogóle nie korzystają a do walki to oni nie są zbytnio przystosowani tak jak np właśnie miecznicy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DarkSunCatcher
8. Zwiadowca


Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 103 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:45, 30 Mar 2014 Powrót do góry

Nie wszystkie jednostki są stworzone do walki, a nerfy służą równowadze całego stystemu nie w obrębie nacji.
Nie szukaj więc żadnego "coś za coś"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Voldemos
8. Zwiadowca


Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:33, 30 Mar 2014 Powrót do góry

niby tak ale czarni nie są ani wsparciem ani walczącymi. Co prawda ich zasady sugerują na support ale są bardzo trudne do wykorzystania


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1335 Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:58, 30 Mar 2014 Powrót do góry

dobra po namyśle - dwie z trzech rzeczy możemy zrobić:

* Ściana mieczy - +1 za każdego niezwiązanego walką Miecznika (Henremu zostanie po staremu)
* -2 rany w Pancerz
* ciężka broń z 7 na 8


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:19, 31 Mar 2014 Powrót do góry

Najbardziej to by pasowały wszystkie trzy na raz, miecznikom przede wszystkim trzeba zmniejszyć staty, a z wymienionych zmian w zasadach to 1.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1335 Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:59, 31 Mar 2014 Powrót do góry

statystyki są ok - jedynie z zasadą może być problem w pewnych rozpiskach - ale to też na ponad 300 punktów szczerze mówiąc - choć optymalizujemy do 400 - stąd poprawki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Voldemos
8. Zwiadowca


Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:37, 31 Mar 2014 Powrót do góry

moim zdanie to 2 i 3 powinno wejść bo jakoś tego 1 sobie nie wyobrażam jak by miało to wyglądać w realu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:22, 31 Mar 2014 Powrót do góry

Jasne, bo chcesz zostawić główną op zaadę, a staty nie są w porządku, 7 ataku to ty tyle ile miewają bohaterowie i elity z dużym kosztem, ewentualnie jesli jest to zgodne z założeniem nacji i nie jest kombogenne, obrona ma zaliczyć nerf i dobrze, siła 5, niby mało ale jak dojdzie masywna broń, pchnięcie i chorąży to nagle wychodzi cios 6/9 z masywną bronią.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DarkSunCatcher
8. Zwiadowca


Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 103 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:59, 31 Mar 2014 Powrót do góry

O wiele bardziej praktyczne są te imperialne dodatki w porównaniu z tymi tworzonymi od wersji 1.2 ( od tej wersji śledzę).
Zastanawialiście się nad tworzeniem dodatków o tym samym działaniu i innej nazwie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Guybrush
4. Łotrzyk


Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 39 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mele Island

PostWysłany: Pon 19:14, 31 Mar 2014 Powrót do góry

Cytat:
7 ataku to ty tyle ile miewają bohaterowie i elity z dużym kosztem, ewentualnie jesli jest to zgodne z założeniem nacji i nie jest kombogenne, obrona ma zaliczyć nerf i dobrze, siła 5, niby mało ale jak dojdzie masywna broń, pchnięcie i chorąży to nagle wychodzi cios 6/9 z masywną bronią.

Licząc w ten sposób to Berserker z Kowalem i Baldurem wali dwa razy na turę począwszy od 9/10 z przodu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman
Pacman


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:38, 31 Mar 2014 Powrót do góry

Mjolnir napisał:
7 ataku to ty tyle ile miewają bohaterowie i elity z dużym kosztem


Podstawową rolą dla Mieczników miało być kontrowanie lekkozbrojnych jednostek pokroju Marynarzy. Dlatego dostali 7/5 i ciężką broń. A pchniecie dostali żeby nie być zupełnie beużytecznymi w grze przeciwko innemu Imperium.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DarkSunCatcher
8. Zwiadowca


Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 103 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:11, 31 Mar 2014 Powrót do góry

Przezorny gracz weźmie do rozpiski topornika żeby rozbijał to co pancerniejsze,
to że miecznik może zrobić coś przeciwko niemal każdemu przeciwnikowi nie jest w porównaniu z innymi frakcjami zbyt sprawiedliwe

I nie tylko miecznik - ile sił u poborowego, czarna pięść ze swoim otwarciem ITD.
- miałoby to sens w przypadku może trzech jednostek, ale co za dużo to nie zdrowo

wytrzymałość + uniwersalność ?- te dwie rzeczy nie powinny iść ze sobą w parze

pretorianin dzięki swojemu ciosowi 6/10 rozłupie każdego wroga na pół - co z tego że ma jeden taki atak na turę..., za taką "umiejętność - dopalacz" powinien mieć minusy np. zwiększa sobie siłę o 1 kosztem ataku zmniejszonego o 1 itp.

imo bardziej zrównoważy to grę


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman
Pacman


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:43, 31 Mar 2014 Powrót do góry

Ale Imperium miało być uniwersalne, tak było planowane. Dobre we wszystkim, najlepsze w niczym.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Voldemos
8. Zwiadowca


Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 128 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:50, 31 Mar 2014 Powrót do góry

teoretycznie imperium jest najlepsze w pancerzach ale jest jednak na to tyle kontr np: kilofy górników ,strzały mroźnych ,wszelkie okaleczenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:39, 01 Kwi 2014 Powrót do góry

Do Guybrusha: Tia, ale to będzie jeden berserker z coraz mniejszym atakiem, którego koszt podbicia to 141p, to, kontra, powiedzmy trzech mieczników z których każdy będzie mógł co turę sieknąć tymi samymi statami, a dzięki obronie w przeciwieństwie do berserkera raczej się tych tur doczeka, a koszt podbicia TRZECH mieczników wyniesie 55p. Dostrzegasz różnicę?
Do Bambuska: miało być "Dobre we wszystkim, najlepsze w niczym" , a jest dobre we wszystkim, najlepsze w czym zechce, niezbyt zgodnie z planem, co?
Do DSC: analogiczne dodatki byłyby nudne, jest dobrze jak jest.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)