Forum www.wojnacja.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Śnieżne Elfy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1334 Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:41, 11 Mar 2014 Powrót do góry

dlatego właśnie Starszy dostał automatyczne ranienie innych Starszych w swoim zasięgu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:51, 16 Mar 2014 Powrót do góry

Tak, ale jednak jeśli chodzi o nowość dla mrożnych elfów, lepszy byłby przebudowany ( skoro tę mechanikę odkłada się na póżniej ) faerie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1334 Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:10, 16 Mar 2014 Powrót do góry

Tylko że w Fearie właśnie nam się ta koncepcja zamiany podobała najbardziej - czyli rozmieszczanie na mapie 'lokacji' wpływających na pole bitwy w dość zauważalnym stopniu ale kosztem stałej utraty modelu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:06, 17 Mar 2014 Powrót do góry

Hmm,,, gdyby dać Faerie strzelanie, nie byłaby to taka strata modelu - byłoby to rozstawianie wieżyczek strzelniczych w strategicznych miejscach ( strzelać mogłyby np. dopiero po unieruchomieniu ), z tym , że to wymaga pewnego przebudowania zmian statystyk "po przemianie"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1334 Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:30, 17 Mar 2014 Powrót do góry

póki co będziemy próbować dodać coś co się da na normalnym elfie wystawić bez problemu. Zwłaszcza, że jest parę wstępnych koncepcji do tego.

Elghair/Elghairi (l.poj./l.mn. - wymawiane bez “h”) - wilki elfów

Czyli młode elfy opierające swój styl walki nie tylko na chłodnej kalkulacji ale i na przebłyskach emocjonalnej furii, której jeszcze całkiem nie wyparli.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Guybrush
4. Łotrzyk


Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 39 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mele Island

PostWysłany: Pon 21:51, 17 Mar 2014 Powrót do góry

Brzmi ciekawie.
Do tego jeśli nie będzie zbyt drogi to ma szansę mocniej wpłynąć na wygląd rozpisek, teraz zwykle defensywnych.
Jak rozumiem to będzie raczej ofensywny model prawda?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1334 Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:40, 18 Mar 2014 Powrót do góry

Plan jest taki, żeby wyjściowo był defensywny raczej (choć mniej) jak reszta ale z kontrolowaną opcją odpalenia małej ofensywnej aury.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 10:42, 18 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
DarkSunCatcher
8. Zwiadowca


Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 103 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:30, 19 Mar 2014 Powrót do góry

Ale żeby nie wyszło że Lodowe Elfy to taka totalnie defensywna rasa... dajcie im coś co może efektywnie zainicjować walkę, ewentualnie jakaś aura lub skordynowany atak / atak zespołowy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1334 Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:37, 19 Mar 2014 Powrót do góry

Cytat:
Ale żeby nie wyszło że Lodowe Elfy to taka totalnie defensywna rasa...

W chwili obecnej od brutalnej ofensywy jest Lodowy Rycerz już. Tani nie jest ale zabija całkiem skutecznie i nie musi się za bardzo czaić ze swoim pancerzem zwykle.
No i bohater oczywiście.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Śro 15:37, 19 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:43, 19 Mar 2014 Powrót do góry

Jeśli wilki, to może umiejętność grupowej szarzy w tych przebłyskach dzikości np. "szarża watahy" - +1 cm zasiegu szarży i +1 siły za każdą jednostkę elghair w 2cm od modelu na początku szarży ( max +3 / +3 ) ( losowa rana po zakończeniu aktywacji ) , albo coś w stylu "przywódca / alfa" Jeśliw rozpisce jest co najmniej 3 elghair jeden zostaje przywódcą ( + ileś do zmysłów oraz pancerza lub siły - oddał się rastaec / mimo przemiany zachował dzikość ), albo "sfora" - przeciwnik w kontakcie z więcej niż jednym elghair nie może wykonywać darmowych ataków w wyrywających sie z walki elghair ( zasada nie działa jeśli wyrywają się wszyscy na raz )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1334 Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:49, 19 Mar 2014 Powrót do góry

Cytat:
( zasada nie działa jeśli wyrywają się wszyscy na raz )

technicznie i tak nie ma czegoś takiego jak wszyscy na raz - zawsze jest kolejność jakaś. Jakkolwiek ta ostatnia opcja wydaje się najciekawsza.

aura od +1/+1 powodowałaby, że albo musieliby mieć żałosne podstawowe statystyki albo naprawdę sporo by wyciągali. Niby tylko pierwszy miałby pełny bonus zwykle a pozostali już mniejszy ale to i tak sporo.

Z tym przywódcą to bardziej do rycerstwa pomysł ale też problemowy o tyle, że koszt tej umiejętności i tak trzeba w coś wliczyć i albo samotna jednostka będzie za słaba albo w kupie będzie zauważalnie mocniejsza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:50, 19 Mar 2014 Powrót do góry

Czasem jednostki aktywuje się kolejno, czasem jednocześnie, zwłaszcza przy poruszaniu - na tym opierał się pomysł szarży grupowej, co do reszty, to jest do modyfikacji, np. zamiast przywódcy dać jakiś jednorazowy szał, albo niewrażliwość na ciosy ( do wyboru, ale tylko raz do użycia ) powiązany z tym jak nowy reaguje na rastaerc. co do stat, to o jakim koszcie jednostki ( mniej wiecej ) mówimy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1334 Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:07, 19 Mar 2014 Powrót do góry

z jednorazowością jest ten problem, że wypada ją oznaczać. Choć nad tym też myśleliśmy ale póki co już rycerstwo chcemy skończyć usprawniać.

Co do szarży - to zawsze aktywacja jest kolejno - nie ma czegoś takiego jak szarża jednoczesna. Jak mieć 3 marynarzy na karcie to zawsze pierwszy walczy sam, drugi ma +1/+1 a dopiero trzeci +2/+2


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:47, 20 Mar 2014 Powrót do góry

Achaa... , więc jeżeli nie ma czegoś takiego, to można dać to "wilkom", myślałem też nad przebudowaniem zasady w ten sposób: "szarża watahy" - elghair przemieszczaja się o najniższą wartość szarży jednostki na karcie zwiekszoną o 1cm za każdego ( żywego ) elghair na karcie, ciosy są wykonywane jednocześnie, do wykonania szarży potrzeba więcej niz jednego elghair, i jeszcze jakiś dopisek o sile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1334 Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:43, 20 Mar 2014 Powrót do góry

No jednoczesne strzelanie było u łuczników goblińskich ale to jest naprawdę mocna wada jednak. Możemy coś z tym pokombinować mechanicznie ale nie wiem czy bonus nie musiałby być za duży względem kary.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)