Forum www.wojnacja.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Władcy Bestii - pytania Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
cpt_molo
7. Zbrojny


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 88 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KGB'Loch'Puławy

PostWysłany: Śro 13:12, 23 Lut 2011 Powrót do góry

Mam pytanko (na razie dwa ;P)

Pyt.1
Czy Ogary liczą się do limitu (1) Bestii kontrolowanej przez Władce? Czy są może "jakby dodatkowe" - to znaczy mam Bestię + ogary/ogara ?

Pyt.2
Pytam się bo "Hor Władca" ma w swoich zdolnościach "Opiekun - wszystkie bestie w w 10cm (...)" - to oznacza wszystkie jego bestie czy bestie w ogóle? też innych Władców? i czy Ogar w takim razie traktowany jest jak Bestia? Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:48, 23 Lut 2011 Powrót do góry

1 - liczą się - czyli 2 sztuki na włądcę i tyle.

2 - Wszystkie bestie - i jego i nie jego, co prawda na 300 punktów za dużo ich nie będzie ale na 400 da się już z tego skorzystać sensowniej.

2a - Tak - każdy 'chowaniec' to bestia.

W sumie władcom jak mało komu brakuje dodatkowej karty - instrukcji frakcji. Tłumaczącej, że wszystkie jednostki z instynktem przetrwania są bestiami i mogą być wykupione tylko jeśli wcześniej wykupiło się jakiegoś władcę.
Z drugiej strony wystarczy przejrzeć wszystkie karty i zdaje się do tego samego wniosku się dochodzi bez większego z tego co po Tobie widzę Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gymlet
6. Włócznik


Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 64 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: False Prophet Inn

PostWysłany: Śro 15:45, 23 Lut 2011 Powrót do góry

DW, przecież Kapitan gra w WM&H, tam to przeca normalka Razz

Nie sądzę, żeby Władcy potrzebowali karty z instrukcją, z zsad Władca Bestii i Instynkt Przetrwania wymagana relacja wyraźnie wynika, no, może tylko ogary byłyby w stanie mykać bez Władcy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
cpt_molo
7. Zbrojny


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 88 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KGB'Loch'Puławy

PostWysłany: Śro 15:46, 23 Lut 2011 Powrót do góry

spoko - thx za odp.
jednak odpowiedź mi się nie podoba ;P bo robiłem rozpiskę i właśnie zostało mi 25 punktów i jak się okazuje Ogara nie wcisnę Wink hehe


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:13, 23 Lut 2011 Powrót do góry

znaczy gdyby Ogarom pozwolił biegać luzem to i tak byłoby bez przegięć, jedna rana i robią się niegroźne. W sumie mogę im dopisać przy następnej wersji że można je w takim układzie bez władcy wystawić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
cpt_molo
7. Zbrojny


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 88 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KGB'Loch'Puławy

PostWysłany: Śro 23:03, 23 Lut 2011 Powrót do góry

ooo i to jest myśl! Smile serio - bo jak już bierzesz Władcę jakiegoś to się nie opłaca marnować jego zdolności na jakieś pieski, która zaraz ktoś postrzeli i wyłączy z gry ofensywnej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:46, 23 Lut 2011 Powrót do góry

ale przy władcy instynkt przetrwania będzie wyłączony przecież.
Inaczej część bestii by już w 1 turze ze stołu schodziła ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kcpr
13. Miecznik


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 21:59, 27 Lut 2011 Powrót do góry

Mam pytanie a propus fluff'u.
Czy Władcy do ludzie?
Czy ich umiejętności panowania nad bestiami mogą być ich jakimiś wrodzonymi zdolnościami czy od razu zakładamy, że to ludzie i jest to magia?

Osobiście podoba mi się bardziej 1 opcja, bo dość mam już super czarodziejów potrafiących robić to to i jeszcze tamto...
Nie lubię po prostu kiedy 'magia' jest odpowiedzią na wszystko - to po prostu banalne. W ogóle nie lubię magii, ale to inna sprawa ^^


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Nie 22:01, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
cpt_molo
7. Zbrojny


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 88 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KGB'Loch'Puławy

PostWysłany: Nie 22:16, 27 Lut 2011 Powrót do góry

To jest najlepsze w Wojnacji, że fluff zależy tylko od twojego pomysł :]
Moi władcy dla przykładu to właśnie ludzie gór, trenujący bestie za pomocą bata ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:33, 27 Lut 2011 Powrót do góry

inspiracją z jakiej powstali Władcy Bestii było mniej więcej takie
[link widoczny dla zalogowanych]
wyobrażenie Wikingów. Nie chodzi jednak o to, że są dwu i pół metrowymi barbarzyńcami od stóp do głów pokrytymi rogami, stalą i futrami. Po prostu tak właśnie wyobrażają ich sobie mieszkańcy Stolicy Imperium, którzy nigdy nie widzieli na własne oczy ni człowieka północy, ni nawet krasnoluda.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 22:36, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kcpr
13. Miecznik


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 22:34, 27 Lut 2011 Powrót do góry

Ha i ładnie Very Happy Podobają mi się muszę przyznać, a i nie wygląda, żeby jakąkolwiek magią mieli się plamić ^^

Zaczynam ich coraz bardziej lubić Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Nie 22:35, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gymlet
6. Włócznik


Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 64 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: False Prophet Inn

PostWysłany: Wto 23:29, 01 Mar 2011 Powrót do góry

Hah, mi na pierwszy rzut oka taka koncepcja nie przypadła do gustu, ale teraz, po zastanowieniu... fakt, że takimi widzą ich mieszkańcy imperium, nie oznacza, że tacy są w rzeczywistości (vide realni wikingowie) Smile

Albowiem (Razz) moja wizja władców jest nieco odmienna. Bycie Władcą to element kulturowy, choć ograniczony "genetycznie". Już tłumaczę Wink

Wyszkolenie własnej bestii i zostanie uznanym za władcę to wielki zaszczyt wśród północnych plemion, jednak wbrew pozorom nie każdy młodzik o nim marzy. Wielu wybiera drogę wojownika lub tropiciela, pomocników władców i ich bestii w polowaniach i walkach, ale też groźnych samych przez się.

Dzieje się tak, ponieważ by zdobyć kontrolę nad bestią potrzebne jest to "coś". Oczywiście, nie chodzi o zdolności magiczne. Ten niezbędny czynnik jest zupełnie innej, znacznie bardziej nieuchwytnej natury, nie do końca sprecyzowany. W każdym z władców może przejawiać się w innym sposób i każdy władca z tego powodu inaczej utrzymuje lojalność bestii. Niektórzy drogę upatrują w okrucieństwie, inni w rozwijaniu empatii z tymi niezwykłymi i potężnymi stworzeniami, inni mają podejście, rzekłbym "naukowe".

Tak czy siak, choć o magii nie ma mowy (inaczej wszak władcy mieliby statystykę Moc Wink ) to nie każdy może nim zostać, nie każdy też nosi ogromniasty rogaty hełm Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:58, 01 Mar 2011 Powrót do góry

Wikingowie też ponoć w rzeczywistości rogatych hełmów nie nosili ... a jak ich "pamiętamy" ? ;D


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Śro 0:00, 02 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
cpt_molo
7. Zbrojny


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 88 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KGB'Loch'Puławy

PostWysłany: Śro 7:46, 02 Mar 2011 Powrót do góry

Gymlet napisał:

to nie każdy może nim zostać, nie każdy też nosi ogromniasty rogaty hełm Wink
ej! u mnie ma go prawie każdy Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kcpr
13. Miecznik


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 22:33, 02 Kwi 2011 Powrót do góry

Mam wrażenie, że kurcze gdzieś o tym już czytałem, ale teraz nie mogę znaleźć, a jest potrzeba...
W każdym razie mam pytanko a propos Myśliwego.

Ma on nieskończoną ilość noży i włóczni czy tylko po jednym na grę?

Jeśli dobrze kojarzę - a raczej pamiętam - to gdzieś tam było napisane, iż zaczyna grę z włócznią i nożem, a potem to już trzeba jedną rzecz wybrać czy coś takiego...

W sumie to samo pytanie dotyczy też Tropiciela, Alchemika (chociaż zakładam, że ma tego nieskończoną ilość, bo inaczej miałoby to średni sens) i pewnie paru innych jednostek na których karcie nie widnieje informacja o 'przeładowaniu'.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kcpr dnia Sob 22:36, 02 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)