Forum www.wojnacja.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 W2.0 - Główne założenia Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:49, 20 Lis 2014 Powrót do góry

Jako, że w tle cały czas trwają prace nad wersją 2.0 to część zmian bądź nowości można już potwierdzić, przynajmniej w postaci realizowanych założeń.

Założenia grywalności
- zwiększona decyzyjność
- zmniejszona losowość
- przyspieszone strzelanie
- bardziej taktyczne aktywacje

Założenia mechaniki
- dodana Kondycja - jako dodatkowy współczynnik
- dodany prosty system reakcji oparty na kondycji (oparty w dużej części na obecnych umiejętnościach kilku jednostek)
- bronie dystansowe posiadają trzy zasięgi o różnych dla każdej jednostki trudnościach
- wspólna rana dla Zmysłów oraz Mocy zastępuje ranę w Akcje
- statystyka Atak zmienia nazwę na Zręczność.
- uproszczone Skradanie
- testy Zmysłów przechodzą na 2k6 a same Zmysły są skalowane do poziomu statystyk Zręczności/Siły
- aktywacja w turze odbywa się za pomocą stosu przygotowanego przed testem dowodzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bonuspl
3. Marynarz


Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 24 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Wto 9:25, 25 Lis 2014 Powrót do góry

O co chodzi w zwiększonej decyzyjności?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:24, 25 Lis 2014 Powrót do góry

W dużym skrócie, o to, że gracze będą mieli jeszcze większy wpływ na wynik starć.

- Kondycja i zarządzanie nią będą spełniały funkcję zbliżoną do znanych z niektórych systemów postaw defensywnych i ofensywnych. Będzie można zarówno forsować jednostki do maksymlanej skuteczności jak i oszczędzać je w obronie.
- Podstawowe jednostki będą miały więcej umiejętności
- Losowość (a co za tym idzie liczenie na farta) we wczesnej fazie gry będzie zauważalnie zmniejszona.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Guybrush
4. Łotrzyk


Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 39 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mele Island

PostWysłany: Nie 19:48, 28 Gru 2014 Powrót do góry

Jak tam prace? Są już gdzieś jakieś efekty w internetach?

Inna sprawa, że my ciągle jeszcze nawet połowy tego co jest teraz nie ograliśmy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1351 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:23, 29 Gru 2014 Powrót do góry

Powolutku idzie.
Po zatwierdzeniu większości założeń i koncepcji zasad teraz kolej na zabranie się za optymalizację treści podręcznika... no i finalizację szablonu kart.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)