- Vrondi
- Natchniona
- Łowczyni Nagród
2x Awanturnik
Stosunkowo ryzykowane, jednak całkiem satysfakcjonujące połączenie kilku poziomów rozgrywki.
Awanturnicy to bezsprzecznie pierwszy atak mający na celu wyeliminowanie kluczowego modelu lub przynajmniej zmęczenie przeciwnika przed kolejnymi fazami ataku.
Łowczyni nagród razem z Natchnioną to środkowa faza ataku, mająca dzięki wysokim zmysłom i sensownej ilości kart wymanewrować przeciwnika maksymalizując potencjał obu tych modeli. Rozproszone i zwinniejsze modele skutecznie rozpracuje Natchniona podczas gdy Łowczyni wraz z atakiem obszarowym powinna skutecznie zniechęcać przeciwnika przed zbytnim grupowaniem sił. Wzornik może także w ostateczności zawadzić osaczoną sojuszniczkę, której wysokie Zmysły powinny pozwolić uniknąć jej obrażeń od płomieni.
Ostatnią linią jest czarodziejka, której pierwszym czarem powinno być przyzwanie chowańca, dla taktyczno-leczniczego wsparcia drugiej linii. W dalszej zaś kolejności warto wykluczyć co pancerniejszych przeciwników Ognistym ptakiem, lub w razie sprzyjającej przewagi taktycznej (więcej kart i wyższe Zmysły) nieco odważniejszy atak wzornikiem (z podejściem/ucieczką) zaplanowane w dwóch kolejnych aktywacjach na końcu i początku tury.
Główną pułapką w prowadzeniu tego oddziału jest dwóch awanturników, którzy w razie przedwczesnego zejścia Łowczyni automatycznie zmieniają front i drastycznie oddalają szanse na zwycięstwo. W grach z szybkimi i mobilnymi armiami/jednostkami należy więc zachować szczególną ostrożność.
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach