Forum www.wojnacja.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Bękarty Helheim - pytania Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:02, 27 Wrz 2013 Powrót do góry

Zaraz, to wystarczą zmysły 4 ? myślałem, że 5+ ,poza tym jakie 3pa ? Lepiej rzucić na niego strach czym innym, w helheim magów nie brakuje, poczym czekać aż skończą się aktywacje przeciwnika, i kosić. Co do Mrocznych, to fakt, szybko nimi przestałem grać, i nie poznałem ich możliwości. A właściwie to ataki takie jak poganiacza liczą się jako dystansowe?I jeszcze: czy w wyrywającego się z walki "stracha" można wyprowadzać ciosy, albo kontratak Drake'a? Co do rady "wyrwij się" - przy 6/6 lepiej nie ( na ogół będąc w starciu z czymś takim już mam 1pz ).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wookie
4. Łotrzyk


Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:17, 27 Wrz 2013 Powrót do góry

Tak, wystarczy 4 zmysłów (co jest dokładnie na karcie napisane). Aktualnie tyle co gram helheim to żaden mag nie był na tyle fajny by w niego inwestować (nowego adepta jeszcze nie testowałem). Sam próbowałem się bawić strachem, ale problem jest taki, że dobrze się on spisuje może na 2-3 frakcje, na resztę to dużo się trzeba nagimnastykować, a i tak przeciwnik znajdzie sposób by po prostu olać ten jeden model i ruszyć na resztę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1338 Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:44, 27 Wrz 2013 Powrót do góry

Cytat:
A właściwie to ataki takie jak poganiacza liczą się jako dystansowe?I jeszcze: czy w wyrywającego się z walki "stracha" można wyprowadzać ciosy, albo kontratak Drake'a?

Przypomnij mi ile Drake ma zmysłów ? Razz
Choć jeżeli dostarczyć mu odpowiednią liczbę abominacji to faktycznie straci możliwość kontrataku. W przypadku modelu z estrachem który się odrywa nadal rozpatruje się walkę wręcz więc ataków też nie będzie.

Ataki poganiacza liczą się jako ataki nie strzelanie - ale Strach ma w zapis "w walce wręcz" czyli w kontakcie. Co nie zmienia faktu, że ciosy tego typu można wykonywać także w walce wręcz jednak wtedy już podlegają normalnym konsekwencjom strachu czy kontrataku drakea.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:19, 29 Wrz 2013 Powrót do góry

To samo z atakami Trolla i młyńcem barbarzyńcy? Na niewygodne zmysły Helheim oprócz abominacji ma jeszcze eksplodującą czaszkę, a Adept, chyba najczęściej zmieniana jednostka, parę razy miał jakiś czar na zmniejszenie zmysłów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
Imperator
Imperator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1338 Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:58, 29 Wrz 2013 Powrót do góry

adept był zmieniany raz Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:35, 29 Wrz 2013 Powrót do góry

Zdawało mi się, że co najmniej trzy razy, przy czym raz staty, dwa razy czary...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman
Pacman


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:32, 29 Wrz 2013 Powrót do góry

Mjolnir napisał:
To samo z atakami Trolla i młyńcem barbarzyńcy? Na niewygodne zmysły Helheim oprócz abominacji ma jeszcze eksplodującą czaszkę, a Adept, chyba najczęściej zmieniana jednostka, parę razy miał jakiś czar na zmniejszenie zmysłów.


Miał, ale sie nie sprawdzało.

Adept to pierwszy sensowny mag, który może rzucać Strach. Adept + Czempion to 141 punktów. W dwóch modelach, gdzie tylko jeden coś konkretnego robi - słabe kombo Smile Zwłaszcza, ze wymaga dwóch aktywacji, więc użycie tego dawało przeciwnikowi jedną aktywację reakcji na rzucony czar.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mjolnir
11. Knecht


Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 250 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:08, 30 Wrz 2013 Powrót do góry

Teraz jak adept ma ten cios na odległość ( nazwy nie pamiętam ) to, o ile ktoś nie ma pecha, powinien nawet się sprawdzać. Nie będę udawał znawcy helheim, ale jako przeciwnik widzę strach jako bardzo mocną zabawkę, zwłaszcza za takie punkty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman
Pacman


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:23, 30 Wrz 2013 Powrót do góry

Ciemna Iskra. Tylko ona wchodzi na 5+ bez medytacji, a jeśli chcemy rzucać to i Strach to Adept nie może się ruszać. Teoretycznie w momencie, kiedy Strach zaczyna coś robić nie ma to znaczenia, bo już jest kocioł i wszyscy są blisko siebie, ale wtedy znowu sam Adept staje się łatwym celem.

Strach słaby nie jest, ale jest sytuacyjny. Potencjalnie robi mniej niż Klątwa i dlatego jest tańszy. Sam zresztą z tych dwóch preferuję Klątwę, zwłaszcza w rozpiskach na Kościejach i Szkieletach, gdzie nawet 1 punkt ataku mniej u przeciwnika zrobi różnicę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)